Avui dia X+1 hem unit tota la informació que em aconseguit fins ara en un mateix word. Hem de seguir així sense baixar el ritme que només queden 2 dies més.
Sóm el grup quatre! Format per la Verònica, en Jeffrey, el Jonathan, l'Adrià, l'Erfel i el Yassin.
De moment anem avançant sense problemes, però el treball encara no ha acabat, pot passar qualsevol cosa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario