martes, 20 de marzo de 2012

Dia 2 del crèdit de síntesi.

Avui dia X+1 hem unit tota la informació que em aconseguit fins ara en un mateix word.
Hem de seguir així sense baixar el ritme que només queden 2 dies més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mi foto
Sóm el grup quatre! Format per la Verònica, en Jeffrey, el Jonathan, l'Adrià, l'Erfel i el Yassin. De moment anem avançant sense problemes, però el treball encara no ha acabat, pot passar qualsevol cosa.